Monday, June 22, 2015

Deko Laman Masni


Selamat pagi semua.....
Kini saya akan kembali dengan lebih banyak posts dan sharing tentang salah satu hobi saya selama ini iaitu bergarden.

Garden saya ini saya namakan Laman Masnie kerana Masnie adalah gabungan antara nama saya dan nama suami tersayang.   Saya sukakan English Country Deco...makanya konsep laman kecil ini lebih berlandaskan English Style....bukan keterlaluan hiasannya cuma saya banyakkan penggunaan pagar2 putih,batu2 kecil yang juga berwarna putih serta pasu2 berwarna putih.


Hiasan tambahan yang mesti ada adalah garden bench. Asalnya berwarna chrome tapi saya minta dicatkan ke warna putih untuk disesuaikan dengan konsep laman kecil ini.Sedikit bird cages juga saya gantungkan sebagai penyeri lama.


OK.... cukup dulu sampai disini...jumpa lagi bila ada kesempatan saya berkongsi...Insyaallah.Selamat berpuasa.

No comments:

Reflecting on your writing task

Assalamualaikum everyone.  It has been quite some time since I requested you to share your personal reflection on your task. Today I want yo...