Tuesday, April 5, 2016

My Humble Kitchen Part 2

Majallah Dapur Impiana April-June 2016


Salah satu gambar yang terpilih

Gambar kedua yang berfokuskan bidai 

Assallamualaikum viewers,
Alhamdulilah bersyukur saya pada Allah kerana memberi nikmat kegembiraan buat saya kerana sekali lagi dapur bertema merah,hitam dan cream saya ini mendapat pengiktirafan. Kali ini dari Majallah Dapur Impiana Edisi April-June 2016.
Terima kasih saya ucapkan kepada Cik Wan Nurhalimah pengarang majallah tersebut yang telah menghubungi saya untuk sedikit sesi suntikan foto tersebut.
Semoga perkongsian kecil ini akan mendapat keberkatan Allah.

No comments:

Short Video Review - TAK PERNAH SUKA MAK

                                        https://youtu.be/8rFwwZremg4                                                           TAK PERNAH SU...