Friendship Quotes

Thursday, March 17, 2011

Boringnyeeeeee

Ha ! Ha! Gambar ni dapat lah agaknya menunjukkan tahap keboringan yang sangat tinggi nih!
Hari ini rasa sangat boring. sesungguhnya sangat dan teramat boring. Sebenarnya dari kelmarin lagi dah terasa keboringan ni tapi boleh tahan lagi. Aduh aduh aduh.......dah dua hari dok upgrade blog. Jemu jugak asyik mengadap benda yang sama ja. Dah la tu, Si Fazila ngan Kak Rodiah pulak tak dak ari ni -Cuti.......lagi la menambahkan tahap kebosanan nih......Kerja-kerja lain semua dah siap, sebab tu la yang boring sangat tu. Kalau ada banyak kerja, tak sempat nak boring. Masa pun rasa cepat sangat berlalu.Tup tup dah pukul 4 dah. Dah nak balik. Hari ni rasa lambat benor masa berlalu. Tambahan pulak kalau difikirkan, duduk kat umah banyak kerja boleh siap dalam jangkamasa yang ku habiskan hari ni.
Post a Comment