Thursday, June 16, 2011

Upon Requests


This time,upon requests from friends , saya akan cuba menulis dalam Bahasa Melayu,tapi tak janji sepenuhnya dalam Bahasa Melayu. Akan jadi rojak juga akhirnya nanti sebab dah terbukti dalam entri-entri sebelum ni, mulanya, a few words dalam Bahasa Melayu, last-last dah bertukar version pulak. Anyway, tak kisah lah sebab ini personal blog saya dan bukan official writing. So rojak pun rojak la asalkan I can express myself as I wish dan kekawan dapat faham. Request ni adalah dari kekawan yang berminat nak mengikuti sepenuhnya blog saya tapi terhalang sebab lebih 90% entri adalah dalam Bahasa Inggeris so they can't really enjoy what they are reading.So kita cuba-cuba tunekan ya.


Kata kekawan, blog saya interesting sebab ada macam-macam cerita dan gambar-gambar.Walaupun kekadang entrinya sangat short and simple but meaningful.Itulah saya, si tuan empunya blog: saya sangat simple dan kekadang tak ikut rules pun sebab saya tau penggunaan blog.Lain la kalau saya menulis researchkan.....he he . Coming up next !

I write because I simply wanna write: to share, to express myself  and in short I can say, I just write for fun.
Tapi blogging ni kekadang berhantu jugak. Everyday kena buka blog,tengok kut-kut ada new comments. Dan pengomen yang sangat setia adalah Chinda Sengsuwan dan Shaiful Zaidi. Thanks to both and I read their blogs everyday as well.

OK , sambung lagi nanti. Time to read something serious pulak......

2 comments:

Sophyta said...

Dear sis,as you 'kawin campur', I have to follow suit...it's your home...seronoknya...tuan punya blog ada sebut nama I dalam entrinya. Bukan senang nak dapat penghargaan yang sebegini rupa. TQ my dear sis! Akan bertambah2222 rajin la I baca blog u...

Khalipah Mastura KHalid said...

nama u mesti sebut punya......that's how we appreciate each other,right?I have to tune down to friends' requests sometimes.....tak pe la kan.

Short Video Review - TAK PERNAH SUKA MAK

                                        https://youtu.be/8rFwwZremg4                                                           TAK PERNAH SU...