Tuesday, June 23, 2015

Cosy corner





Assallamualaikum dan selamat pagi sahabat semua.....hari ini hari ke 6 Ramadan...Alhamdulilah kita masih lagi diberi kesempatan untuk mengecapi nikmat Ramadan al-Mubarak bagi tahun ini.

Pagi ini saya ingin berkongsi salah satu Cosy Corner di Laman Masnie. Ini dah diubah-ubah sesuka hati sebab saya ni suka mengubah deco laman.....sekejap kat sini pasunya...sekejap kat sudut lain.....ikut dan je kata orang Kedah.As long as it is comfortable and relaxing....okay aje bagi saya. So enjoy your views ya.....

Saya ada sebut tentang garden bench dalam post saya yang terdahulu.....ha ini lah dia. Sebenarnya garden bench ini berwarna chrome tapi saya tak berkenan so saya catkan jadi putih. Baru puas hati sebab match dengan konsep laman yang konon-kononnya English Deco hihihi.....bole je la kan.

Okay...stop dulu...nanti kalau senang saya post lagi...Insyaallah

No comments:

Short Video Review - TAK PERNAH SUKA MAK

                                        https://youtu.be/8rFwwZremg4                                                           TAK PERNAH SU...