Tuesday, January 1, 2019

A Token Of Love


Self Journal Jan 1st 2019
A token of love.

I am really speechless. Seusai kelas, students perempuan seperti biasa akan datang bersalaman and say goodbye while the boys will also wish me "bye2 and have a good day, madam." Itu situasi biasa. Dah habis semua keluar... These two girls stayed longer... Itu pun situasi biasa sebab mereka ni suka borak2 dengan saya lepas kelas.

Selepas bersalaman, si cantik manis ni terus hulurkan saya sebiji beg. Katanya masa cuti baru ni.. Dia ke Vietnam bersama family dan dia belikan hadiah ni untuk saya. Allahu.... Subhanallah. I am really speechless. Sepasang telekung Siti Khadijah yang sangat cantik.

Subhanallah anak..... Tergambar kasih sayangnya. Beliau memang rapat dengan saya. It is really so very thoughtful of her.
TQSM my darling girl for the beautiful gift. Really appreciate it.

Allah itu maha pemurah... Kelmarin saya belikan hadiah untuk sahabat, hari ini saya terima hadiah dari anakanda saya.
What you give, you get back.
Alhamdulillah.

3 comments:

Amir said...

Wow,what a beautiful gift.

Faris said...

Wow, that's a nice gift

lovemachoco said...

numpang promote ya min ^^
Anda ingin mendapatkan penghasilan tambahan ?? Ayo Gabung dengan Situs RESMI POKER ONLINE TERPERCAYA di www.fanspoker.com
Deposit dan Penarikan Dana Hanya 1 Menit (selama bank online) BANK BCA, Mandiri, BNI, BRI dan DANAMON Minimal Deposit & Withdraw 10 rb
|| WA : +855964283802 || LINE : +855964283802 ||

Short Video Review - TAK PERNAH SUKA MAK

                                        https://youtu.be/8rFwwZremg4                                                           TAK PERNAH SU...